Veebipoe epood.spets24.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Spets24 OÜ (registrikood 11084655), asukohaga Tehnika 24, 10149 Tallinn, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Arveldamine toimub kõikide makseviiside puhul eurodes.

Eestis on võimalik tasuda järgmiste pangalinkide ja makselahenduste vahendusel: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop, kaardimakse, PayPal, ülekanne ja kohapeal sulas. Maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastame volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest Itella Smartpost pakiautomaadi või DPD kulleri vahendusel.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Garantii

Kõigile elektroonikaseadmetele anname omapoolse garantii, mille pikkus sõltub seadmest.
Üldiselt on nii, et võite rahulikult arvuti osta, koju viia ja katsetada kõiki programme ja seadistusi.
Kui seade töötab probleemideta paar nädalat, siis tõenäoliselt töötab ka kauem, kuni maha kukub, valest kasutamisest üle kuumeneb või vedelikku peale kallatakse.
Kui ilmnevad mingid vead, mis pole tekitatud kasutaja poolt, siis remondime arvuti selle osa tasuta või vahetame arvuti samaväärse vastu.
Meie oskuste hulka kuuluvad ka keerukad emaplaadi remondid, mikroskeemide vahetus, ekraanid, lintkaablid, transistorlülitid, kondensaatorid jne.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul, seda ainult juhul kui seade on “uus” ja nii on ka müügikuulutuses märgitud.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või seade on “kasutatud”.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit ning saata see e-posti aadressile info@spets24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale, kirjeldus ei vasta seadme tehnilisele osale või ilmneb mingi defekt).

Kui kaubal on tekkinud defekt ja seda saab lihtsalt parandada, siis tagastamisõigust ei rakendu. Näiteks on vajalik paigaldada vahepeal tekkinud tarkvara uuendus või ei ostja ei oska seadet õigesti kasutada.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@spets24.ee või helistada telefonil +372 5681 1011

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.